ويندوز گرافيك + دانلود
ويندوز گرافيك + دانلود
وبلاگي براي علاقه مندان به گرافيك

مجموعه اي از زيباترين و جديد ترين اس ام اس هاي عاشقانه...

 
من همین یکدانه دل دارم بفرما بشکنش / کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش
تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای / هرچه بادا باد ، این هم دل بفرما بشکنش
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
تنهای اول : هیچکس همراه نیست !
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
شبها اتاقم ماه ندارد، چشمهایت را قرض می دهی تا صبح !؟
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
گرچه راه قیامت پر خطر است ، اما جدایی ز دوستان قیامتی دگر است
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
دل بستن شبیه یک قصه است
با یکی بودن شروع می شه ، با یکی نبودن پایان می گیره
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
روزگار چون گرگ پیری پر بلاست / طعمه اش واماندگان از گله هاست
دوری از یاران مکن ای باوفا / گرگ دوران در کف این لحظه هاست

. . . . . : :: :: ::  
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
باز باران تا همیشه نم نمک بر روی شیشه
مینویسه تا بدونی مهربونیت پاک نمیشه
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
از شکستن دو چیز بترس ، قلبی که صادقانه دوستت داره و دلی که صادقانه به یادته
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
دل ز تن بردی و در جانی هنوز / دردها دارم تو درمانی هنوز
ملک دل کردی خراب از تیغ ناز / اندر این ویرانه سالاری هنوز
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
یادمون باشه روی شیشه ی دلمون حک کنیم که دوست داشتن تاریخ مصرف ندارد
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی !
لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
شعر مخصوص بر و بچه های بندرعباس:
تو را با تیغ الماس آفریدند / شبیه شیشه حساس آفریدند
برای اینکه از سرما نمیری /‎ تو را در بندر عباس آفریدند!
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
آن روز که به دنیا آمدی، یک نفر بودی برای یک دنیا، ولی حالا یک دنیا هستی مال من
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
اگر روزی مقدر شد که با اشکت وضو سازم
خدا داند که با چشمت هزاران قبله می سازم
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
می دونی فرق تو با انار چیه؟
انار هزار دونه است ولی تو یه دونه ای !
. . . . . : :: :: ::    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *:: :: :: : . . . . ..
می گن خدا بهترین نعمتش رو به بهترین بنده اش میده
ولی من که بهترین بنده اش نیستم ، پس چرا تو رو به من داده ؟!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: